compare_arrows0

Často kladené dotazy (FAQ)

Nepřišel mi e-mail s vytvořenou objednávkou. Nevím jak a kam zaslat peníze.

Pokud se tak stalo, tak nás, prosím, informujte na info@oteplouchy.cz nebo přes formulář zde, a my Vám e-mail znovu zašleme.


Nelze pokračovat z košíku do dalšího kroku k dokončení objednávky. Co mám dělat?

Může se stát, že Váš prohlížeč si zapamatuje, že se dříve vyskytla nějaká chyba při zpracování formulářů a bez jakékoliv hlášky (nebo s hláškou o chybě, která je již opravena) Vás systém nepustí do dalšího kroku objednávky. Většinou stačí použít klávesovou kombinaci CTRL + F5. Pokud toto řešení nepomůže, je třeba ve Vašem prohlížeči vyčistit Internetovou cache. Zde jsou odkazy na návod pro jednotlivé prohlížeče: Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Edge, Internet Explorer, Safari.

Pokud se ani tak nepodaří, kontaktujte nás, prosím, na info@oteplouchy.cz, nebo nám napište přes formulář zde.


Mám jiný problém.

V případě jiných problému nás neváhejte kontaktovat na info@oteplouchy.cz, nebo přes formulář zde.